En röd nåldyna

Har gjort en nåldyna, tycker de är roliga att göra och mycket lättare än vad de ser ut att vara. Djupröd, kärleksröd eller julröd ni får välja själva.

 

Eftersom det går åt mycket biltema tejp när jag pysslar så vill man ju använda de tomma rullarna hellre än att kasta. (En scrappare kastar aldrig nåt.) Klär de med papper och fyller tyg med vadd som jag trär i rullen och dekorerar sen.



Rosorna satte jag som ett hjärta framtill. Spetsen runtom minns jag tyvärrinte vart jag köpt..



Nålarna hittade jag faktiskt på blomsterlandet. Kul när man hittar saker man "behöver" på lite öväntade platser.

Hoppas ni alla haft det riktigt bra efter helgerna som varit. nu går vi mot ljusare tider i en hiskelig fart och innan vi vet ordet av det så är det både vår och sommar. Men jag njuter av mörkret ett tag till, det ger mig faktiskt ro, då kan jag koppla av med att pyssla, läsa en bra bok eller bara sjukna ner i soffan framför ett bra program eller en bra film med ett stor kopp te och tända ljus.

Ha det bra och njut mer och stressa mindre!

Jenny


Kommentarer
mamsen

åh vad fin.........spets och rosor, det är mitt liv dä` sä`.....ja jag kan faktiskt också gilla mörkret, men såklart skönt när ljuset kommer tillbaka.......älskar årets skiftningar, ha det gott dotra mi.....kram

2012-01-09 @ 18:31:05
Helena Carlsson

Den som spar han har. Vilken härlig nåldyna. Ska nog också prova på den, har ju några tomma rullar....

ha det så bra!

Kram Helena

2012-01-10 @ 12:22:45
URL: http://scrapphelenacarlsson.blogspot.com/
Julia Bergkvist ♥

ny blogg www.linneajeanin.blogg.se - läs & kommentera, inte för att jag har skrivit någonting än men ändå, kram

2012-01-22 @ 21:18:44
URL: http://linneajeanin.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig bästa Jenny vännen:)



Titta här vad du har gjort helt makalös underbar nåldyna jag älskar den:) Så himla snygg:)



Å VAD DU ÄR GOD OCH VAD DU GÖR MIG GLAD:):):)

Känns helt underbart att blogga igen när man får en sådan feedback som jag får från dig och alla andra det är helt makalöst fantastiskt:)



Känner att jag har saknat dig och alla andra men har helt enkelt inte orkat och varit sugen på bloggen på ett tag. Men nu när jag fick lusten tillbaka så är det SÅÅÅÅÅÅ ROLIGT:):):)



I bland är det så att man måste ta pauser för att hämta ny ork,inspiration, kraft och energi så är det bara !!!



TUSEN TACK för dina rader om mina ljus och tändsticksaskar så snällt av dig:)



Ha det så himla bra du också min vän och önskar dig allt det bästa:)

Hoppas att vi snart ses och får pyssla i hop jag saknar det MASSOR !!!!



Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)



2012-01-23 @ 09:02:05
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Jenny Källman

Jättefin nåldyna hoppas vi ses på onsdag kram Jenny

2012-01-23 @ 23:48:44
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Gurkiss

Vilken super fin nåldyna du gjort...



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2012-02-02 @ 23:24:45
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0