Lys upp hösten

 
Nu går det inte att blunda för det längre, det är höst! Visserligen har vi inte hunnit ta upp båten änne, men snart är den på torra land för att vänta på våren. De stickade tröjorna har plockats fram och elementen har vridits på ett litet litet hack i några rum. Hoppas på fina höstdagar framöver.
 
Vad som också passar perfekt till hösten är ju alla underbara ljus som man får tända och mysa vid så därför har jag gjort ett gäng som jag tänkte visa er.
 
 
Det här ett mitt favorit motiv jag hittat, så söta små barn. Har redan slagit in det i cellofan, perfekt att ge bort till nån när man blir bortbjuden. Bilden är ifrån näsdukar jag hittat i butiken "Vita rum" här i stan, bandet runt cellofanet är också ifrån samma butik.
 
 
Denna bild är det mest pyssliga jag har klipt fram, men det var det värt då jag älskar denna söta fågel. Servetten hittade jag på "Confetti" butiken. Motivet är kanske lite mer vårigt än höstigt, men man kommer väl drömma om våren många gånger de kommande månaderna och längta att flyttfåglarna ska komma tillbaka.
 
 
Här för de hästtokiga. Servetten hittade jag när jag var i Kivik i sommras, vet inte vad butiken hette men det var en liten lokal butik.
 
Jag lovar att återkomma och berätta och visa med bilder hur man gör dessa ljus så att ni också kan göra med era motiv som ni gillar bäst. Det är lätt att göra och väldigt roligt eftersom resultaten blir så bra. Tills dess hoppas jag ni har det riktigt bra allesammans.
 
 


Kommentarer
mamsen

"det lilla ljus jag har,det ska få lysa klart....lysa klart klart klart, lysa klart".....Så himla fina ljus , kraaaam från mamsen

2012-09-27 @ 20:03:38
Linda

Tycker också att blåmesar är superfina. Kram!

2012-10-02 @ 21:04:13
Linda

Vad fint du har gjort på bloggen också!

2012-10-06 @ 09:19:26
Linda

Vad fint du har gjort på bloggen också!

2012-10-06 @ 09:19:26
mamsen

snyggt .......<3

2012-10-06 @ 17:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0