Romantisk noblessask


Jag fick en släng av romantik över mig för ett tag sedan då jag gjorde denna noblessask. Blev så väldigt förtjust i bilden med den lilla flickan så jag bestämde mig för att göra nåt av det och det blev till slut en noblessask. Färgerna i bilden bestämde vilka andra färger jag skulle använda mig av.



Ett mörkbrunt cardstock fick ligga till grunden. Bilden använde jag för att plocka övriga färger, denna gång blev det romantiska rosa och cremegula toner. En liten rosett fick jag äntligen till under blommorna och bladen. Blommorna är köpta på  www.wildorchidcrafts.com  Bilden har jag skrivit ut ifrån nätet och jag kan tyvärr inte längre komma ihåg vart jag hittade den. Det rosa pappret är Pion och den lilla fjärillen är köpt på Panduro.



Bandet längs sidan är helt underbar att använda till sånt här och den har jag köpte på mixen.jetshopfree.se. Jag har på denna ask inte använt mig av nån låsanordning, fick inte till det, dessutom är det väl meningen att asken ska vara öppen så att man får tag i chokladen.



Asken öppen och fylld med en massa härlig noblesschoklad. Vem som ska få asken vet jag faktiskt inte, gjorde den förutsättninglös utan hänsyn till vem som ska få den eller varför.

Ha det bra med er och hoppas ni får en riktigt bra och fin helg.


Kommentarer
Jenny

jättesöt ask den som får den kommer nog bli mycket glad kram jenny

2012-04-27 @ 07:09:33
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Helena Carlsson

Åh underbar ask, härliga färger. Ha en trevlig helg. Kram Helena

2012-04-27 @ 10:41:11
URL: http://scrapphelenacarlsson.blogspot.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig kära Jenny vännen :)



Din ask är HELT BEDÅRANDE JAG GILLAR DEN MASSOR så underbara färger, detaljer och motiv allt blir SUPER SNYGGT tillsammans:) Detta gjorde du mycket bra och du ska vara så himla nöjd:)



Alla fina ord och allt beröm är du värd du är så grymt duktig ska du veta så ta åt dig av allt:)



Så GLAD jag blir att du ääääälskar mina Nåldynor håller på med annat som man också kan göra med tejp rullarna så mera återvinning är på gång:)Så bra att du har flera tomma tejp rullar:)



Det tok några dagar efter Scrapträffen innan man landade och var människa igen men nu ser jag ljuset igen ha ha ha:)



Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)



MASSOR MED STORA KRAMAR Kramar från Lilla vännen Inger ♥



P.S Blir ALLTID så himla GLAD över dina besök och rader också ska du veta :)



2012-04-27 @ 16:00:24
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses
mamsen

men ååååh vad fin, precis i min smak, kram från mamsen

2012-04-27 @ 18:01:57
Margareta

Underbart ljuvlig noblessask du gjort! Motivet är ju såå fint och askens färger och dekor passar såå bra till!

Tack för ditt besök och rara ord i min blogg! Blev så glad att du lämnade ett spår så att jag kunde hitta in till dig! Har nu kikat runt en stund hos dig och hittat mycket fint - vackra påskägg, ett fint och personligt memoryspel, bilder från en härlig träff och mycket mer.....

Ha det gott! Kram!!

2012-04-29 @ 21:02:09
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Margareta

Underbart ljuvlig noblessask du gjort! Motivet är ju såå fint och askens färger och dekor passar såå bra till!

Tack för ditt besök och rara ord i min blogg! Blev så glad att du lämnade ett spår så att jag kunde hitta in till dig! Har nu kikat runt en stund hos dig och hittat mycket fint - vackra påskägg, ett fint och personligt memoryspel, bilder från en härlig träff och mycket mer.....

Ha det gott! Kram!!

2012-04-29 @ 21:02:48
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Linda

Du är verkligen bra på färger Jenny! Önskade jag hade samma öga för det. Hoppas du har en fin helg. Kram!

2012-05-05 @ 17:49:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0