Änglar finns, du är en av dem.

Glad sommar på er.

Har ju varit några dagar med regn och halvdåligt väder men nu har solen kommit fram igen, helt underbart. De dåliga väderdagarna passade jag på att pyssla och det var så härligt med all insperation som bara flödade genom kroppen och ut genom fingrarna, älskar när man får den känslan, då kan jag skapa vad som helst.



I vintras gjorde jag några smyckesänglar som sedan dess mest hängt och samlat damm i mitt röriga pysselrum, men så kom jag jag på att sätta änglarna på småt kort som jag gjorde. Blev väldigt nöjd med resultatet, perfekt liten present.



En liten lila ängel som jag tycker passade perfekt till majadesign pappret, det är som om det var meningen att de skulle paras ihop.



Rosa ängeln passade perfekt ihop med de rosa magnoliablommorna på majadesign pappret. Blev så nöjd med blomman som jag satte dit också, enkelt utan en massa krusseduller.



Lite mer blommor till denna guldängel, nöjd med det också. Det är en ständigt en avvägning om hur mycket man ska dekorera, allt handlar om papprets mönster så att det inte blir för rörigt. Även detta papper är ett majadesign papper, inser att jag verkligen är förtjust i dessa papper, love them!



Ett kort som skiljer sig lite eftersom som jag valde ett brunt cardstock till bakgrunden och (kors i taket) inget maja design papper, vet dock inte vad det är för papper eftersom det bara var snuttar kvar av det som jag använde. Enklet med blommorna igen som jag för övrigt har köpt på http://www.wildorchidcrafts.com/ Gå in på sidan och spana runt, finns mycket fint där att titta och välja bland.

Nu ska det luftas snabeldraken innan jag åker in till hamnen och tittar på fina bilar och njuter av sol, sommar, hav och trevligt sällskap.

Kram på er alla.


Kommentarer
Diana

hörru pysselfia, så tjusigt du har gjort! :) du gillar alltså regninga dagar så du får vika papper ;)

/Din inte såå pysslga syster yster!

2011-06-29 @ 15:08:25
URL: http://www.terveriet.webs.com
Linda

Det är så fint det du gör, helt otroligt. Härligt att ha en sån här hobby som ger så fina resultat och mycket glädje åt folk runt om en. Kram på dig Jenny!

2011-06-29 @ 21:12:31
Anna

De där blev ju hur tjusiga som helst! Snyggt!



Jag gissar att det inte bara är inspiration som behövs, utan även en hel del tålamod?



Kram från Kusinen från landet

2011-06-30 @ 21:35:11
URL: http://annasnurrpanna.blogspot.com
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig vännen och en riktig GLAD SOMMAR TILL DIG MED:)

WOW vilka tjusiga och underbara kort du bjuder på du kan verkligen trolla fint med papper:)

Jag gillar dom mycket alla i hop:)



Tack snälla för dina snälla ord om min pirat skattkista den gick hem:) Eller det var nog guld pengar chokladen som låg i som gick hem ha ha ha:)



Tack snälla jag har det bra, känner mig lat och trög men jag tar det lugnt och njuter mycket av vad sommaren har att bjuda på.

Det blir inte lika mycket pyssel och blogg nu för tiden det kommer väl sen igen när sommaren är över!



Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra!



Å du känner igen Broken jag håller helt med dig det är ett riktigt fint ställe:) Speciellt när man vår underbart vackert väder att njuta av när man är där också:)

Ska säga att du firade Midsommar du är en riktig party pingla ha ha ha:)Klarar du vara uppe och parta till 6 på morgonen så är du knappast gammal vännen ha ha ha:) Är jätteglad för din skuld att du hade det toppen, man ska njuta ha det bra och passa på när man kan:)



Ha det bäst och hoppas att vi ses om inte allt för länge lilla norskan SAKNAR DIG:)



Massor med soliga kramar från lilla vännen Inger:)



2011-07-01 @ 06:33:40
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
mamsen

"änglar finns dom"?...jajjemen....så himla fina kort,kram från mamsen

2011-07-03 @ 13:10:46
URL: http://jjelly.blogg.se/
Linda Ritzén

Ojoj vilka vackra saker du gör!

2011-07-04 @ 10:31:28
URL: http://blogg.passagen.se/liri


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0