En 20 åring


I tisdag fyllde min systerson Daniel 20 år, varje gång mina syskonbarn fyller år så känner jag hur chockad jag blir, hur kan de vara så gamla redan, de var ju blöjbarn i går. Men så är det, tiden rusar iväg och nu är Daniel stora karln.



Istället för ett vanligt kort att ge bort så gjorde jag ett kort/näsduksask i ett, ville göra något annat än ett vanligt kort som det känns som om jag gjort alldeles för många av nu ett tag. Lite kul att göra nåt annat och ge bort.



Oki, kanske inte så kul att få ett paket näsdukar, men han fick faktiskt ett pressentkort också så att han kan köpa lite bra att ha saker för. Jag upptäckte dock att små chokladkakor får plats perfekt så jag stoppade i en så att det i alla fall såg lite roligare ut.

Trevligt kalas var det där vi bjöds på grillat och gott tillbehör och trevligt sällskap.

Grattis Daniel!!!


Kommentarer
jenny Källman

Jättefint näsduks/chokladkort!! har du gjort mallen själv? Tack för att du tittade in i min blogg

2011-07-09 @ 23:51:02
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig vännen:)



Å denna näsduks/chokladkort måste han ha blivit jätteglad över:) Riktig snygg och välgjord du kan verkligen få det till:)



Ser att du inte har tagit pyssel semester heller det fanns mycket annat fina också sedan sist:) Du är så himla duktig vännen:)



Tusen tack snälla du för ditt grattis till mitt kakfat och du är ALLTID bjuden på fika hem till mig det vet du:) Det är bara att höra av sig blink blink:)



Just nu är det full fart här har två stk ungdomar från Norge på besök. Dom vill självklart ha med sig så mycket det bara går när dom är här så ingen semester eller lugn här inte puh !!!!



Fick en underbar avkopplande dag på sjön i lördags var helt kanon mysigt och jag badade för första gång i år också:)



Hoppas att du har det bara bra och får njuta av sommar, sol och semester:)



Henrik började sin semester i dag och när Norge besöket har åkt hem så seglar han och jag i väg ensam en vecka upp till Stockholm skärgård:) Det ska blir super mysigt:)



Ha det bäst och var rädd om dig och massor med kramar från din Lilla vän Inger:)



P.S Är mycket glad att jag fått lära känna dig och har dig också som vän, du är så himla snäll, gullig och omtänksam ska du veta och det uppskattas mycket:)



2011-07-11 @ 11:04:12
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

Gud vad fint Jenny! Vad får du alla idéer ifrån? Önskar jag hade lika många uppslag. Det är en fantastisk hobby du har, skapelsemöjligheterna är ju oändliga!



Tack för de snälla kommentarerna på min blogg också. Har ju haft värdelöst segt internet där uppe så jag har knappt kommit in på någon blogg ens.



Hälsa Tomas! Kraaam

2011-07-14 @ 10:59:52
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig bästa Jenny vännen:)



Ja du håller helt med dig hon är en riktig skattflicka farmor´s lilla Isabelle:)

Vet inte om det var skattkistan eller godiset som gjorde mig mest populär tror nog att det var godiset:)

DU ÄR JO BARA SÅ HIMLA GOD som säger att jag är gullig DET VÄRMER MYCKET OCH UPPSKATTAS MYCKET OCH GÖR MIG MYCKET GLAD:) TACK SNÄLLA VÄNNEN:)



Jag har det bra är tyvärr lite trött och seg men det har din förklaring. Har jo haft besök av två stk ungdomar från Norge i två veckor dom åker hem i dag:) Det har varit jättetrevligt och funkat jättebra men nu är det dags för dom att åka hem ha ha ha:)



Nu kommer jag ta en paus från pyssel och bloggen. Ska åka i väg med min kära sambo och segla bara oss två i Stockholms skärgård:) Blir riktigt mysigt att ta dagen som den kommer och ha mycket mys tid för veranda och att det bara är vi två:) Kan inte önska mig det bättre en såhär förutom underbart sommar väder:) Du kan väl hålla tummarna för mig med vädret är du snäll:)



Tråkigt att ogräset inte tar semester tycker det är mycket dåligt ha ha ha:)



Ha det jättebra och var rädd om dig:) Tänker på dig och saknar dig massor ska du veta:)

Är du/ni uppe i Stockholm något nästa vecka så hör av dig. Kanske vi kan hämta upp dig/er någon stans med båten hade varit mycket trevligt med besök:)



Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)



Massor med kramar från din Lilla vän Inger:)



2011-07-15 @ 12:41:49
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Jenny vännen:)



Hoppas att du har det bra och mår bra har tänkt på dig ska du veta:)



STORT TACK snälla gulliga underbara du för orden om mina vita dekorerade tavlor du kan verkligen få en till att bli GLAD:)Blev super glad ska du veta och det uppskattas MYCKET:)



Har nyligen kommit hem från en helt underbar Segelsemester i Stockholms skärgård:)

Vi hade så himla tur med vädret så är så himla glad, tacksam och nöjd:) Veckan vi fick var helt super underbar:)

Det finns lite bilder från vår segel semester som jag har lagt ut på bloggen om du vill titta:)

Å kan du tänka dig segelbåten har även ett pyssel bord så jag kan även pyssla när jag är i väg på sjön ha ha ha:) Visst är det underbart:)



Ha en underbar fredag och helg och ha det bäst:)



Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)



2011-07-29 @ 09:20:04
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

Hej Jenny! Spanar frekvent efter nya fina saker här på din blogg. Kan man få se lite fler fina trädgårdsbilder kanske? Blev så inspirerad av hela er utesalong sist vi hälsade på. Bilder från finaste pysselrummet? ;) Hälsa T! Kraaam

2011-07-29 @ 23:42:56
URL: http://bokkulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0