Dopkort

I sommras skulle jag och Tomas på dop och då passade jag naturligtvis på att göra ett litet dopkort. Gjorde det i rosa eftersom det var till en liten tjej. Blev själv nöjd och föräldrarna uppskattade också kortet vilket kändes väldigt kul eftersom man ändå lägger ner lite tid på att få det så bra som möjligt. Kortet är ett såkallat staflikort och ganska lätt att göra, (när man kommit på hur man gör). Tack snälla Inger för att du lärde mig hur man gör dem.

Ett dopkort till en liten tjej, klart det blev rosa då.



Kommentarer
mamsen

så himla fint kort....vem skulle inte bli glad att få ett sån´t......kram

2011-01-31 @ 06:10:23
Lilla pyssel Inger

Å Jenny vännen vilket helt underbart dop kort jag forstår mycket väl att det blev ett mycket uppskattat kort:) Å du är så himla duktig själv så det var inte mycket hjälp du behövde av mig för att lära detta:) Nästa måndag så ska vi göra hjärtaskar du och jag:)

Tack för att du vill vara med och tävla jag har noterat dig min vän:)

Ha en riktig bra måndag och vecka ser jättemycket fram i mot nästa måndag vi träffas igen då hoppas jag:) Ha det bäst massor med kramar från Inger vännen:)



2011-01-31 @ 07:40:48
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Sussie

Jätte, jättefint!! <3

2011-01-31 @ 16:32:25
Linda

Gud vilket fint kort!!!

2011-02-02 @ 21:11:54
URL: http://bokkulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0