Movie star

I sommras fyllde min sambos kusin 30 år. Vi kunde tyvärr inte själva åka ner och grattulera henne själva men jag knåpade ihop ett grattis kort till henne som jag skickade med svärföräldrarna som fick representera oss också. 

Gjorde en enkel variat av ett vanligt vikkort för att få med så mycket som möjligt av det häftiga pappret som tyckte passade henne så bra. Hon jobbar som scenograf (tror jag det heter) till filmer därför filmremsorna som jag satt dit.



Ett härligt papper till en härlig tjej, inspirerande.




Här är samma papper som första sidan fast nu har jag använt baksidan av pappret. Mer filmremsa som jag nu har embossat in i pappret.

Ha det bra med er allesammans denna Alla hjärtans dag!


Kommentarer
mamsen

du är ju för säker alltså.....jättefint gumman//kram

2011-02-14 @ 19:16:53
Lilla pyssel Inger

Hej och god morgon på dig Jenny vännen:)

Vilket supersnyggt kort du visar gillade detaljerna som du fått med mycket:) Du är duktig min vän:)

STORT TACK för din Alla Hjärtans Dag hälsning och dina ord på min blogg vad gulligt av dig:)

Hoppas att vi ses på OK Hällens pyssel på måndag!

I morgon så kommer jag dra i gång en tävling som jag hoppas du vill hänga på:)

Ha en toppen dag och var rädd om dig vännen, massor med kramar från din lilla vän Inger:)





2011-02-15 @ 08:16:24
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0