Mer kalas

Nu har ännu en av mina vänner fyllt år, och fler står på tur. Nu var det min fantastika vän Ann-Sofie som fyllt år som vi grattade i lördags. Som pressent fick hon en stor korg med kakor och bullar som Tomas jag bakat. Det är nämligen så att jag vet inget större kakmonster än Ann-Sofie, (och det är ingenting som syns på henne överhuvudtaget). Kanelbullar, tre sortes kakor, sockerkaka, kladdkaka, två sorters muffins ska hon väl klara sig med ett tag. Hennes ögon tindrade riktigt när hon fick korgen och leendet gick från öra till öra.  

Hade en otroligt trevlig lördagkväll och vi var inte hemma förrens två på natten, tiden bara flyger iväg när man har trevligt men sängen var väldigt skön när man väl fick dyka ner i den.

Gjorde naturligtvis ett grattiskort till henne också. Använde Maja design pappret FIKA, (passande, eller hur.) och pappren hette "en kopp te" och "chai te", ska kanske tilläggas också att Ann-Sofie älskar att dricka te...ofta.



Ett till stafli kort, men jag gillar verkligen den modellen på kort. Ann-Sofie fick en lite hemlig ask till också.



Ett härligt papper som passade perfekt just till detta kort. Underbara färger och motiv, älskar maja design papprena.



En klädd ask med en liten ängel i, Ann-Sofie blev väldigt glad över den och hon är en av få som har just en sån ängel. Pappret på asken är också ett maja design papper i samma serie som de jag hade till kortet.

Ha det bra med er alla underbara vänner, kram på er.



Kommentarer
Linda

Tjusigt tjusigt! Åh herregud vilken bra idé på en present, det dära med bakeriet! Det har jag aldrig tänkt på, men gud så bra. Ujujuj! Kraaaam

2011-02-28 @ 21:02:58
URL: http://bokkulla.blogg.se/
mamsen

men vad fint kort och ask med ROSOR på, vill också ha sån´t fint.......hihihi/ kram från mamma

2011-02-28 @ 21:05:58
Lilla pyssel Inger

ÅÅÅ vilken underbar present att få jag gillar ditt kort och din lilla ask MYCKET:) Är säker på att hon blev super glad:)

Vad kul att du gillade min vita runda ask du vet jag gillar att testa på:)



Helgen har varit skit tyvärr så hoppas att veckan blir bättre men det går jo upp och ned här i livet så är det jo!

Hoppas din förkylning håller på att ge med sig det låter inte roligt alls!!!

Massor med krya på dig kramar och ha det bäst från din lilla vän Inger:)



2011-03-01 @ 04:09:50
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0