Att ta sig tid till det man vill är också en konst.

Denna vecka har varit toppen. I tisdags for jag till min fantastiska vän Ann-Sofie som lärde mig tova i ull och det var verkligen så himla kul. Tovade visserligen på syslöjden i mellanstadiet så det var ju ett tag sen. Gjorde en sittdyna som inte riktigt är färdig ännu så ni får vänta på bilder på den. Ann-Sofies svärmor planerar att hålla en kurs i tovning i vår och jag hoppas verkligen att jag kan gå på den, alltid så kul at prova nya saker.

Idag tog jag mig en tur in till stan där jag träffade min supergoa vän Cissi. Har inte sets på ett tag så det var extra mycket vi hade att prata om. Beställde in lite mat som kallnade medans jag pratade mer än jag hann äta, men gott var det. Cissi fyller snart och på frågan om hon önskar sig nåt så var svaret "Njae jo, nåt som du gjort."  Blir så himla glad av sånt, att nån uppskattar det man gör. Tack också snälla Cissi för presenterna jag fick idag, blev så glad. Fick bland annat några choklad praliner av henne och informationen att "Bönan i hörnan" rear ut massor av produkter för att det ska bygga om och bland annat göra egen choklad på plats och ett fik där. Sånt gillar man!

Idag pratade de om stickgrafitti på nyheterna, verkar kul.  Jag kan ju knappt sticka men man verkar inte behöva vara så super bra på det, bara det är mycket färg som lyser upp lite så verkar det räcka och övning ger ju som bekant erfarenhet så då kan jag kanske lyckas lära mig sticka lite bättre så att jag iallafall kan få ihop det till en halsduk i framtiden.

Hoppas jag kan få lite ording på bilderna i datorn så att jag kan visa lite saker här på vad jag gjort, alltid roligare med bilder att titta på.

Ha det bra med er alla där ute och glöm inte bort er själva, man måste göra saker som gör en glad också.


Kommentarer
Diana

Jaha nu ska du bli en Ull-Stina oxå hihihi! Såg det där med stickgraffiti det är nått jag ska anamma för graffiti lär det bli... :S Jag och sticka! hahahah!

2011-02-03 @ 22:56:13
URL: http://www.terveriet.webs.com
Lilla pyssel Inger

Hej på dig vännen:)

Vad glad jag blir för din skuld att du har haft en bra vecka och kan njuta av det:)

Tack snälla för orden hos mig du är jo alltid så himla söt och gullig:)

Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg och hoppas att vi ses på måndag min vän:)

Kramar från lilla vännen Inger:)



2011-02-04 @ 08:44:37
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla pyssel Inger

Grattis tjejer!!! :o)



Hej:)

Det har varit kanon pysselväder jag håller helt med dig! Har haft en jobbig vecka på Smärtis så har inte orkat pyssla så mycket som jag hade velat men det är som det är:) I bland så måste man bara ta det lungt och vila upp sig och ta en paus:)



Tycker det är så himla kul att du har en blogg nu som jag kan hälsa på tillbaka:)

Hoppas att du får en riktig toppen lördag och söndag så ses vi efter helgen hoppas jag:)



Var rädd om dig och massor med kramar från lilla vännen Inger:)



2011-02-05 @ 08:36:58
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla pyssel Inger

OBS !!! din Grattis tjejer texst kom med hmmmmmm hur gjorde jag det!!! Väl i bland blir det lite fel men hoppas du kan leva med det ha ha ha:) Kramis kramis:)

2011-02-05 @ 08:37:58
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Jenny

Hehe, ibland överträffar man sig själv med tekniken Inger. Tråkigt med din jobbiga vecka hoppas det blir bättre nu. :o)

2011-02-05 @ 10:57:18
URL: http://gummitett.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0