Dubbelkalas

Så har det varit kalas igen, de duggar tätt nu. Min pappa fyllde för några dar sedan och idag fyllde min systerson hela 8 år!!!



Ett grattis kort till Simon, fick föreställa honom lite grann. En liten linntott som ständigt är aktiv. Några vita och svarta rosor på, tror inte han skulle jublat över rosa rosor. Hehe 

I Present fick han en vattenflaska med sitt namn på och en teknik pryl som han själv ska bygga ihop så att det blir till ett larm som både tjuter och blinkar. (Undrar hur omtyckt jag kommer att vara hos min syster hädan efter?)



Baksidan av kortet. Hittade ett band med fotbollar som helt enkelt passade perfekt till kortet, lite svårt att knyta dock.



Nä, den här fick INTE Simon, det var min pappa som fick en flaska Whiskey. Tänkte att pappa kunde smutta lite på Whiskeyn nån kväll då och då och bara koppla av lite.

Gillar celofan plast. Man kan slå in flaskor så snyggt med det och sen ett fint band runt så är allt klart. En liten blomma fick sitta på också, såg så tomt ut utan.

Mycket smörgåstårta och vanlig tårta har jag fått i mig, blir till att promenera extra mycket denna vecka för att kompensera denna helg.

Ha det bra med er allesammans.



Kommentarer
Lilla Pyssel Inger

WOW vilka fina presenter och vilket fint födelsekort det gillade jag MYCKET:)

Jag är säker på att alla trevliga presenter blev MYCKET uppskattade:)

Kramar i stora lass från lilla vännen Inger:)

2011-04-06 @ 06:25:53
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

Ja vi missade ju det dära kalaset, men får ta igenet! Mycket fina saker du har gjort som vanligt.

2011-04-08 @ 18:30:57
URL: http://bokkulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0