Ljus till höstmörkret

Jag har gjort ett ljus med motiv ifrån Breakfast at Tiffanys och en tillhörande tändsticksask. Blev nöjd med resultatet, det är så enkelt och så roligt att göra och går ganska fort. Passar ju helt perfekt nu när det är så mörkt om kvällarna. Hög mysfaktor.  

Så nu fyndar jag servetter överallt som jag tänker använda mig av när jag gör fler ljus.




Stilligt par. En servett som jag smält in i ljuset och sen dekorerat med blommor och band.  



Gjorde i ordning baksidan på tändsticksasken också och tycker att det blev snyggt fast att jag inte fick med hela texten men jag tycker inte det behövs man vet vad det står ändå.

Just nu håller jag på med ett gigantiskt projekt, hujeda mig. Har aldrig använt så mycket färg och papper på en gång tidigare förrut. Tänker inte avslöja nånting nu, ni får se resultatet snart....hoppas jag. Tror att det kommer att bli riktigt bra när det är färdigt.

Hoppas ni alla har det riktigt bra nu när hösten är här på alvar efter att vintertiden gjort sitt intrång. Ljusare mornar och mörkare kvällar. Tänd mycket ljus och kura ner under en filt och se nån riktigt bra film är mitt råd.

Kramen på er allesammans!


Kommentarer
Linda

Så satans nyfiken på det dära enorma projektet!!!!



Gillar dina breakfast at-grejjer. Mycket fin bild och så blev det faktiskt asasnyggt tycker jag just att inte hela texten var med.



hm... imorrn ska jag hem till er och smyga runt och snoka efter ett enormt projekt. skojja bara. ska jag så klart inte göra...



kraaaaaaam!

2011-11-04 @ 10:01:02
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Jenny

Hahaha, Linda, du behöver säkerligen inte smyga för att upptäcka det enorma projektet, så enormt är det faktiskt. ;o)



Jättekul att ni kommer! :o)

2011-11-04 @ 13:12:07
URL: http://gummitett.blogg.se/
Linda

För tusan Jenny! Har försökt kontakta dig hela dagen. För att tala om att vi så klart kommer, fjortisarna också, men att vi kommer mellan 17-18, om det är ok? D och tjejerna hade tänkt fiska sedan tidigare så jag bokade en liten träff på dagen, sen eftermiddag är vi klara med våra bestyr! Hoppas allt är bra? Kraaaaaaaam kram

2011-11-04 @ 14:16:17
Linda

GRATTISSSSS JENNY! Hoppas du får en superbra dag! Är så nyfiken så jag spricker på det dära enorma projektet!!! Kram

2011-11-05 @ 08:08:07
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig bästa Jenny vännen:)



WOW VILKET ljus och tändsticksask jag älskar det så himla snyggt gjort:) :) :) Visst är detta kul att göra :)



Jag fick tips om en kanonbra länk där man kan köpa underbar servetter en och en i tagit så ska se till att du får den :)



Å NU TYCKER JAG DET ÄR DAGS med pyssel mys det börjar klia i mina fingrar också:) Har inte pysslat på över en vecka nu och har smått börjat få pyssel abstinens !!!!!



Blir JÄTTEGLAD att du gillar mina ljus som jag äntligen hade fått lagt ut ha ha ha:)



Italienresan var verkligen KANON TOPPEN SUPER TREVLIG är så nöjd med den kunde inte önska mig något bättre:)



Önskar dig en underbar måndag och vecka som kommer, ha det bäst :) Var rädd om dig !



Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)



2011-11-07 @ 06:22:48
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig bästa Jenny vännen:)



Ville tassa in och önska dig en riktig trevlig söndag och vecka som kommer:)

Hoppas att det blir en mycket bra vecka för dig:)



Kramar från lilla vännen Inger ♥:)



P.S Är jätteledsen att jag inte kan vara med att pyssla på OK Hällen i morgon !!!!



2011-11-13 @ 15:31:20
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Tittar in och vill säga att jag tänker på dig och vill lämna kvar ett STORT FÅNG med KRAMAR till dig ♥:)



Ha det bäst och kramarna är från mig din lilla vän Inger♥:)



2011-11-15 @ 11:23:54
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

STORT TACK för besöket hos mig och dina mycket trevliga rader som du hade lämnat kvar om mina ljus:) Du ska veta att det uppskattas mycket och gjorde mig mycket GLAD :)



Ha det bäst och önskar dig en underbar lördag och helg:)



Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)



2011-11-19 @ 10:07:01
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig underbara goa Jenny vännen :)



Du vet verkligen hur du ska göra mig GLAD:)



Är så tacksam för dina besök och dina rader hos mig och om jag kan få dig att klia i dina fingrar

och sätta i gång och skapa så blir jag JÄTTEGLAD:)



Lycka till med ditt skapande och ser fram i mot att se vad du hittar på för fint :)



STORT TACK också för din omtanke det är okej med mig tack snälla:) Har varit lite mycket sista tiden och kan känna mig lite stressad men det är bara att ta en sak i tagit och ta det som det kommer och göra det bästa ut av det eller hur !!!!



Hoppas du mår bra och har det bra vännen !!!!!



Ha en underbar torsdag och helg som kommer och önskar dig allt det bästa:)



Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)







2011-11-24 @ 11:03:02
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Du är jo så himla gullig och snäll det är du ALLTID med mig och det uppskattar jag mycket:)



Snällt av dig att gilla mina Julkort:)

Själv är jag inte helnöjd men dom får duga det får bli så i år!



Tokigt att du har pysselabstinens det gillar jag inte så hoppas att den SNART släpper!!!



Blir mycket spännande med ditt projekt som snart är avklarat hoppas du delar med dig av bilder på slut resultatet:)



Ha det jättebra och var rädd om dig och ta hand om dig själv:) Ska du på OK Hällen på måndag ?



Önskar dig en jättetrevlig fredag / helg och första advent:)



Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)



2011-11-25 @ 07:21:14
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

Får man se lite av gårdagens adventspyssel på bloggen? hoppashoppashoppas. Kraaaam

2011-11-28 @ 12:01:12
sussi

Hej Jenny!!

Vilket underbart pysselrum du har fixat dig :)

å jag vill också ha ett eget rum..får trängas med sambon... eller om jag är ärlig så får han trängas med mig..himla lätt att bre ut sig ;)

har du något bra ställe som du besäller servetter???

kram sussi

2012-01-08 @ 18:29:06
Jenny

Tack Sussi vad glad jag blir. så skönt att sitta och pyssla för sig själv om man vill men jag gjorde plats för att fler kan få plats om de vill.



Jag har ingen sida på varifrån jag beställer servetter, det billigaste och bästa är ju faktiskt att snoka hos vänner när man hälsar på. ;o) Byta servetter med andra är helt perfekt.



På ÖB har de ibland fina servetter som inte kostar många slantar och nu efter jul brukar de rea ut julservetter som man kan passa på att inhandla.



En annansak som man kan gör är att stämpla på en tunn näsduk.



Ha det bra



Kram Jenny

2012-01-09 @ 17:28:06
URL: http://gummitett.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0