Vit memobok

Jag är tillbaka för att stanna nu, sommaren är över, (mer eller mindre) och jag ska mig tid att både blogga och scrappa mera igen.
Sommaren har varit riktigt bra och jag lovar att dela med mig lite bilder till er vid ett annat bloggtillfälle. Jag och gubben min har varit så mycket ute på sjön vi bara kunnat, kan inte tänka mig nåt bättre.
 
Men nu till det jag ska visa er.
 
Gjorde för ett tag sedan en memobok igen, nu helt i vitt. När jag gjorde om mitt pysselrum så målade jag väggarna i Salviagrönt och resten fick gå i vitt. Det innebar att min tidigare röda memobok inte passade riktigt så jag gjorde en som går vitt.
 


Bokens pärmar är vita, liksom spetsbanden och halvpärlorna. Blommorna är vita och det gröna på dem har jag tagit bort. Jag gjorde bladen helt vita också men chalkade kanterna med lite grönt för att ge det lite liv.
 
Det är faktiskt riktigt bra att ha en memobok där man kan bevar sina komihåg-lappar, kvitton, bilder eller som jag några stämplar redo att användas.
 
Memoboken är både enkel och rolig att göra.
 
Lovar att komma tillbaka med fler inlägg snart igen, tills dess, ha det bra med er.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anette

Jättesnygg ju, en så´n önskar jag mej när jag fyller år ! Du vet att papsen och jag måste ju skriva lappar hela tiden ,så vi inte glömmer vad vi ska göra.Kram från mamsen <3

2012-09-12 @ 06:13:26
Linda

Äntligen ett nytt inlägg, kul :) Men härligt att ni kunnat götta er på sjön! Jag gillar sån häringa grejs. Kram

2012-09-14 @ 16:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0