Till min syster

Min syster fyllde år för ett litet tag sedan, men det som firades först och främst var att hon hade fått ett nytt jobb. Ett jättegrattis till dig kära storasyster. Det hela firades med lite skumpa och grillat på deras altan ute i solen, hur trevligt som helst!



Av mig och gubben fick hon en flaska vin, hoppas att det smakade bra. Runt flaskan hängde jag ett flaskkort jag gjort.



Min syster fick en nytt jobb som samordnare, (eller nåt sånt) inom städbranchen. Därför valde jag en magnoliastämpel med Tilda som städar. (Vet inte exakt vad stämpeln heter.) Tycker att den är himla söt iallafall. Ett brunt cardstock som grund fick det och mycket rosa papper eftersom min syster gillar rosa, därför färglade jag stämpeln i mycket rosa, och några söta rosa rosor fick plats också.



På baksidan satte jag mer papper i samma former som framsidan, där jag gratulerade till jobbet, det är ju inget att fira att man varje år fyller 25 år. ;o)

Ett stort grattis till både jobb och födelsedag syster och en stor kram till dig och alla andra.


Kommentarer
Anonym

Tack snälla, söta! Kortet är hur fint som helst, och vinet är säkert gott. Har dock inte smakat det än.

Stor kram tillbaka

2012-05-30 @ 21:30:47
Jenny

åh vad glad jag blev att det uppskattades, hoppas du får tid att njuta av vinet, du har det ju lite hektiskt ett tag framöver så det kanske kommer väl till pass.

2012-05-31 @ 01:13:52
URL: http://gummitett.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig vännen :)

Din syster måste ha blivit överlycklig övar att få detta:) Vilken underbar idé att göra ett sådan kort till vinet mycket snyggt :)

Du är alltid så himla duktig på att få det till :)



Massor med STORA KRAMAR från lilla mig och du jag har så himla trevligt när du kommer och hälsar på så hoppas vi ses SNART igen :)



Från Lilla vännen Inger :)

2012-06-03 @ 08:07:47
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0