Sofia 30 år

Har inte gjort ett blogginlägg på ett tag, ber om ursäkt men det har ju varit så vansinigt underbart väder så jag har pysslat massor i mina rabatter, lovar att återkomma med lite bilder därifrån.

Men jag har ju också hunnit med att pyssla lite så nu ska jag dela med mig lite till er.

Hedersamt börjar jag därför med min "gubbes" kusin, Sofia, som har fyllt 30 år och som vi i lördags firade i Göteborg. Det blev en tur och retur resa dit över dagen, vi var lite sega när vi åkte hem på natten, men vi hade det otroligt trevligt och kul i Göteborg.   



Gjorde ett grattiskort till Sofia i staflikort modell. Använde mig av ett lite sandfärgat cardstock som grund och det mönstrade pappret kommer i från Pions "sagan om våren" lijekonvalj. Älskade det pappret själv men valde det också efter att jag kollat igenom lite bilder på henne att hon verkar gilla grönt och jordnära färger. Sofia har också en förkärlek för fåglar och de två svalorna är ju helt underbara så det passade ju bra att ha dem där. Hon blev glad för kortet och det känns alltid kul att ge bort då.



På detta kortet valde jag att inte ha några övriga blommor eller blad, tyckte inte att det passade och ville inte ta bort fokus ifrån det fina pappret.

Av oss och övriga av gubbens familj fick hon jättefina vinglas hon samlar på. Vi som var med och gav pressenten stod skrivna på kortets baksida.


Kommentarer
Anonym

jag har ju träffat Sofia, och hon var allt en genomtrevlig tjej.....Fint kort som alltid när du knåpar ihop nå´t, härligt att höra att ni hade en fin dag i Götet, kram från mamsen

2012-05-26 @ 18:49:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0