Anteckningsblock på plats

För ett tag sedan fick jag syn på ett altrat anteckningsblock som jag verkligen gillade men sen glömdes det bort som det ofta gör med olika saker. Det var på http://mormormargareta.blogg.se som jag hittade idéen till blocken. Men så när vi skulle göra klart i mitt pysselrum blev jag ivägskickad till Clas Ohlsson för att köpa de vinklade vägguttagen, när jag stod i kassan och skulle betala så hade de smala anteckningsblock liggandes där och jag kom ihåg de där altrade blocken jag ville göra. Swooop så låg det några block på kassabandet.

Nedan är resultatet av två av blocken jag gjorde.



Gjorde ett som gick i grönt som jag tänkte att min fina svärmor skulle få för att ha i köket. De har nämligen bytt kök och deras nya går i grönt, det är sååå snyggt. Tänkte att ett block i grönt skulle passa bra. På blockens baksida har jag fäst magneter så att man kan ha dem på kylskåpsdörren och veta var de är. (Man hittar ju aldrig nåt att skriva på när man behöver det.) Missade dock att min svärmor aldrig har nåt på sin kyl eller frys men nu gav jag henne visst inget val. ;o) Hehe



Jag gjorde ett som gick i brunt som jag tänkte att det skulle passa bra på våran kyl i köket. Blev nöjd med båda blocken och framför allt var de så roliga att göra och äntligen blev man av med en massa spillpapper som man sparat och egentligen inte vet vad man ska gör av. Nu har ni tipps på det, gör block.



Så här "snygga" är de på baksidan. Har limmat dit tunna platta magneter så att blocken sitter snyggt på kylskåpsdörren.

Jag vill också tacka för alla jättefina kommentarer jag fått och för alla som besöker min blogg, så himla glad och tacksam. Det är verkligen kul att smyga in på statistiksidan och kika hur många det är som besökt mig. TACK!!!

Hoppas ni inte blev alltför lurade igår på första april dagen, själv klarade jag mig men känner mig dock en smula lurad på snön som kom, WHAT liksom! Men nu är det snart vår på alvar....hoppas vi.



Kommentarer
Jenny Källman

Tack för att du varit inne på min blogg. Dina notisblock är verklige jättefina. Vill också göra så jag skickde min mamma att köpa i morgon. Själv ska jag bara ta det lugnt ev gå en liten promenad för att sed om jag orkar jobba på onsdag. Idag var det jobbigt att bara gå till soptunnan. Plocka upp från golvet när jag tappat något gjorde att jag kände av min huvudvärk inga hastiga rörelser. Hoppas din kropp piggar på sig. Kram Jenny

2012-04-02 @ 22:48:42
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Sussie

Ja tack! Ett i lila skulle sitta finfint på mitt kylskåp :o)

Jättefina!

Ses i morrn!

Kramelikram

2012-04-02 @ 23:10:51
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig kära Jenny vännen :)



Dessa notisblock är helt underbara du har verkligen fått det till perfekt :) Har jo haft turen och sätt dom i verkligheten och dom är verkligen super snygga:) Mottagaren kommer bli överlycklig det är jag helt övertygad om :)



Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)



MASSOR MED STORA VARMA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

2012-04-04 @ 17:59:48
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses
Margareta

Hej! Vilka fina block du har gjort - kul att du fått idén från min blogg och TACK för att du länkade till mig i din blogg - det var gulligt!

Kram!!

2012-04-29 @ 21:06:32
URL: http://mormormargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0