Robin student

Min systerson Robin tog studenten i fredags, på hans födelsedag, två flugor i en smäll! Kan inte fatta att han tar studenten, hänger inte med i svängarna liksom men nu dröjer det iallafall några år innan det är dags för nästa student i familjen.

Till Robin köpte jag och Tomas ett armband, kändes som hans stil och han tog på sig det direkt så jag hoppas det passar och blir bra, så himla svårt med sånt där tycker jag.



Gjorde naturligt vis ett stundentkort till honom men papper ifrån Majadesign ifrån serien Äntligen. Stämpeln med texten vet jag inte vad den är ifrån.




Magnoliastämpeln med Edwin, tror den heter Edwin Student men är inte helt säker. Har färlagt den med mina ciao copic pennor som jag verkligen älskar.



På insidan har vi Magnolias Edwin igen, nu som kock, hittade i mina gömmor här hemma stämpeln med bok och studentmössa som jag tyvärr inte har nån aning om alls vad den heter men tycker faktiskt att det blev perfekt att sätta kocken Edwin  på mössan och boken.

Kocken tycker jag var klcokren efter som Robin nu gått klart Hotel och resturangutbildningen och nu mer är kock, jag hoppas på att bli bjuden på en trevlig middag av honom nåndag.



I hörnet på insidan satte jag lite blommor och blad och smygit in bestick som jag redan för två år sedan köpte på Panduro, (de finns fortfarande kvar) med tanken att jag skulle ha dem till Robins student och eventuellt nåt mer. Blev så himla nöjd med det.



Insidan, blev nöjd med kortet, tycker att jag fick till det bra men måste erkänna att det var lite jobbigt att klippa ut stämplarna innan jag limmade dit dem, lite pilligt helt enkelt. (Men i nästa blogginlägg ska ni bjudas på nåt riktigt pilligt levererat ifrån tokiga mig igen.)

Ha det bra med er allesammans och hoppas att solen kommer fram ordentligt från molnen snart, lite värme och sol skulle sitta fint nu. Kram!!


Kommentarer
Linda

Tack för igår Jenny, kul att ni kom.
Jag tyckte att det var skitsnyggt med kocken på studentmössan. Felly och jag satt och beundrade arbetet på Torsborg... Kram

2012-06-23 @ 12:14:24
Jenny Källman

vilket fint studentkort, alltid kul när de blir personliga. Tack för idag det var mycket trevligt hoppas vi kan pyssla tillsammans fler gånger i sommar
Kram Jenny

2012-06-29 @ 00:34:47
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se
Jenny Källman

Men vad har hänt med din blogg !!

2012-06-29 @ 00:35:14
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se
Jenny

Ingen aning vad som hänt med min blogg, måste nog anlita en hacker. :oS

2012-06-29 @ 01:22:43
URL: http://gummitett.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0