Mixens scrappträff

Innan jag skriver något annat vill jag börja med att tacka http://mias-mix.blogspot.se/ http://mixen.jetshopfree.se/default.aspx för denna toppendagen som det blev.

NU börjar min kropp vakna till liv, både kiropraktorbesök i dag på förmiddagen och anti-gympa på eftermiddagen, såna dagar gillas. Alltså, det är detta som krävs efter att scrappat en heldag i helgen som var.

I lördags var jag och flera stycken med mig i Gripenskolans matsal, var där strax efter nio på morgonen och stannade fram till 18 på kvällen och jag hade en helt fantastisk dag där jag tillsammans med fantastiska människor skapade och scrappade hela dagen.

Jag har bråkat lite med mig själv om vilka bilder jag vill lägga ut eftersom det finns personer som kanske inte vill synas hejvilt på min eller andras bloggar, så de bilder jag valt visar så lite ansikten som möjligt, men ni andra får ändå se hur många vi var som hade en trevlig dag där.



Några av dessa fantastiska människor som skapade underbara och helt makalösa saker denna dag.



Ni ser, jag är inte en ensam galenpanna som sysslar med denna hobby, vi är ganska många. Det var så kul att gå omkring ibland och kika på vad andra skapar och framförallt hur de skapar. Det är så kul att se vilka tekniker folk använder sig av och hur de använder matreal och olika färgkombinationer tillsammans.  



Mia på Mixen var den som anordnade denna scrappträff och jag vill bara säga tack Mia för en fantastisk dag som var så lyckad. På morgonen så blev de lite Te/Kaffe och smörgås, så gott då jag inte hade hunnit med detta innan jag åkte. På bilden ovan står vi i kö för lunch som bestod av Tacos, gud så gott det var. En liten fikastund hann vi också med senare och det behövdes en liten sockerkick för man blev lite seg i skallen att sitta så länge.  



Jag tog mig friheten att visa några kort som var med i en av tävlingarna där man skulle följa en mall. Av en mall kan man alltså få denna variationsrikedom på kort, så himla kul att se. Valde att inte lägga ut några av dessa underbara lo som de tävlades med eftersom det är fotonpå dem, men de var underbara, det kan jag försäkra.

Tack alla ni som var där, hoppas vi syns på nästa träff, och ni andra som inte var där, ni missade något.

Ha det bra allesammans och ta det lugnt i aprilvädret.



Kommentarer
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig kära Jenny vännen :)



VILKEN HELT FANTASTISK UNDERBAR DAG JAG HADE SÅ HIMLA KUL :):):) Hoppas det inte dröjer länge till nästa träff längtar massor redan :)



Jag var mer död en levande efteråt men det var det verkligen värt:)



Instämmer till fullo med dig att Mia hade gjort ett kanon jobb och så himla underbart trevligt att få träffa så många härliga människor på en och samma gång:)



All inspiration och kreativitet som fanns helt makalöst underbart helt enkelt !!!!!



Så GLAD jag blir att du gillade mina burkar och så snällt av dig att lämna spår efter dig:) Det uppskattas mycket tack snälla :)DU GÖR MIG ALLTID så himla GLAD :)



Ha det bäst och var rädd om dig !!!



MASSOR MED STORA KRAMAR från Lilla vännen Inger♥



2012-04-18 @ 21:01:24
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0