Korsett igen

 
Nu är jag här igen, har gått en liten stund sedan senast men jag åkte på en förkylning utan dess like för ett tag sen och nu börjar jag bli som jag ska vara igen, men det har inte min blogg blivit. Nya uppdatering gör att jag knappt fattar nånting längre. Om nån känner en hacker så hör av er.
 
 
Jag  har gjort en korsett igen och använt mig av silvertjep ifrån Biltema, tycker det är så himla roligt att använda mig av det. Lät hela korsetten bli silvrig.
 
 
Som snörning bak på korsetten använde jag mig av ett tunt silverband som passade perfekt till tejpens silverhet.
 
 
Ja just ja, kanske skulle nämna att korsetten inte blev så stor. Femkronan bredvid ger nog en ganska bra bild av hur liten korsetten blev.
 
 
Det var faktiskt inte alls så svårt att göra en liten korsett, det bökigaste var att få till snörningen så att man inte hade sönder pappret som korsetten var gjord av.
 
Det var det jag hade att erbjuda er idag. Hoppas på att jag snart ska börja förståmig på denna nya variant av bloggen så att jag kan uppdatera lite bättre. Har nämligen lite alster som står på kö för att visa upp sig här.
 
Solen ska tydligen komma fram nu i helgen så jag hoppas det innebär att sommaren är här nu för att stanna, lite värme skulle inte sitta ivägen.
 
Ha det bra med er och var rädda om er.
 
 


Kommentarer
Linda

Vilket tålamod och pilleripill, jag tror det ligger i släkten. Kul med flera skapelser på g! Kram

2012-06-30 @ 13:59:55
mamsen

Pilleripill var ordet du Linda :)) så himla häftigt att se dina alster, stora som små......Kram//mamsen

2012-07-02 @ 19:53:25
Gurkiss

Jätte fint och söt korsett :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2012-07-07 @ 12:50:37
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0