Mixens scrappträff 13 oktober

 
Jag vet att jag lovade att visa bilder tidigare men tiden rusar som bekant iväg
 
På lördagen var det pysselträff hela dagen, på söndagen åkte gubben och jag till Kumla och hälsade på våra underbara gudbarn som det var alldeles för länge sedan vi träffade. Igår kväll träffades vi några stycken och scrappade igen, som vi brukar göra på måndagskvällar varannan vecka, väl hemma hade jag huvudvärk som inte kom ifrån denna värld.....men NU ska jag dela med mig av lite bilder till er.
 
 
Här är bordet där jag satt och pysslade i glatt och trevligt sällskap. Den lila jackan som hänger över stolen är min. Som ni ser har vi brett utt oss ordentliget, men det är så det ska vara.
 
 
Gripenskolans matsal där de allra flesta som var med och pysslade under dagen är med på bilden. Mia hade med sig en mängd saker ifrån sin butik där vi kunde handla det som saknades till våra alster.
 
 
Denna bild känns lite förvirrande för mig. Alla ser nämligen så konsentrerade ut med det de håller på med, verkligheten är den att det var väldigt mycket prat och skratt under dagen och alla gick runt och tittade på varandras alster och bytte idéer med varandra, Jag måste ha lyckats knäppa bilden den enda stund när alla var konsentrerade med sitt.
 
 
Jag glömde att ta bild på det jag pysslade ihop, men det får komma i nästa inlägg istället.
 
Jag vill tacka Mia på mixen så otroligt mycket för en väldigt lyckad dag med mycket skratt. Tack också för all mat och fika, man gick inte därifrån hungrid, det är ett som är säkert.
 
Jag vill tacka också för denna tid som varit, Mixen kommer att stänga sin butik efter året slut och hon har nu 30% på sina varor i butiken. http://mias-mix.blogspot.se/ Hon kommer dock ha kvar sin webshop där man kan skicka efter ifrån. http://mixen.jetshopfree.se/default.aspx 
 
Det finns fler bilder ifrån Mixens scrappträff på http://mias-mix.blogspot.se/2012/10/scrap-parl-traff-i-nykoping.html
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamsen

vad skoj att träffas så många med samma intresse, att utbyta ideér och tankar är alltid bra ju...hoppas få se vad du pysslade ihop denna dag, kram // mamsen <3

2012-10-16 @ 17:59:17
Linda

Skoj! Kram

2012-10-18 @ 20:02:16
Helena Carlsson

Ja kul hade vi. Blev mycket skratt och lite pyssel.

2012-11-07 @ 18:45:37
URL: http://scrapphelenacarlsson.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0