Till min mor

Min kära mor fyllde år i lördags och det firades med att hon bjöd på underbart goda matpajer, så gott!

Det är så svårt att ge föräldrar presenter när de fyller eftersom de har allt, och då menar jag allt....nästan.

Jag köpte olika saker som jag alstrade så att det skulle bli lite roligare att få.




Ett vitt halvtort vin fick hon som jag altrade om så att det skulle passa övriga pressenter.



En ask som jag gjort. Min första och ja....jag måste verkligen gå en kurs i det hos min vän http://lillapysselinger.se/ som gör så underbart fina askar. Dessutom led jag av både pappers- och av tidsbrist när jag gjorde dessa askar så jag är ändå ganska nöjd.



Och det är ju ändå innehållet som räknas, nobless choklad.



Gjorde ett ljuskort till henne också. Tycker dess kort är så fina och roliga att göra i sin enkelhet.



Ljuskortet på baksidan, går i samma tema som asken.



Lite ljus som lyser upp i höstmörkret går alltid åt.



I påsen har jag köpt fina dinkelkex som är väldigt goda. I glasburken har jag lagt parmachips. Det är lufttorkad tunna skivor av parmaskinka som är otroligt gott att knapra på. Konservburken fyllde jag med miniostar och som jag hoppas passar ihop med det övriga ätbara.

Så heltenkelt fick mamma en myspåse med ljus och lite gott att äta.

Jag vill också snabbt be om ursäkt över att vissa bilder inte är vridna rätt men tekniken och jag kom inte överrens riktigt idag.

Hoppas alla har det riktigt bra, det underbara höstvädret håller i sig så det är bara att njuta allt man kan.


Kommentarer
Lilla Pyssel Inger

DU ÄR HELT OTROLIG VÄNNEN:) FASEN SÅ SNYGGT ALLT DETTA BLEV HELT OMG SÅ SNYGGT:) Din mamma måste ha blivit "ÖVERLYCKLIG" över allt detta underbara som du gjort till henne:)



Din Nobless ask blev jo helt TOPPEN tycker absolut inte att du behöver gå någon kurs hos mig vännen fast vill du det så är du SJÄLVKLART välkommen:)



Kul att du gillade min gamla saker som jag gjort om till pyssel förvaring till mitt rum:)

Papperet på askarna är Pion papper och jag köpte dom hos Mia Mixen som har slut på dom för tillfället men hon har lovat ta hem igen!!!

Undrar vem som var så himla tokig att köpa alla dom Pion papperna skulle vilja ha ett snack med henne hmmmmm ha ha ha:)



Ja du detta med fb vet jag inte om jag fixar har redan fått grå hår ha ha ha men lovar att inte ge upp på en gång:)



Å vännen jag tar jättegärna 4 rullar med Biltema tejp om det går bra. Jag hoppas att våra Panduro saker kommer till måndag så då kan jag få tejp och du Panduro saker vad bra eller hur:)



Ha en underbar dag och önskar dig allt det bästa:)



Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)



2011-10-04 @ 07:18:31
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
mamsen

Jag blev överlycklig,så himla fint.Tyvärr blidde jag ju förkyld nu,så jag orkar inte så mycket,men ska fixa en plats som jag kan ha detta tillsammans på,utom det som måste stå i kylen,(som vi ska snaska i oss,bara jag får aptiten tillbaka)



Ha det gott,kram från mamsen

2011-10-09 @ 04:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0