Mera ljus

Såna här ljus har jag gjort förrut men så blev jag så insperead att göra såna igen när jag såg hur http://lillapysselinger.se/ hade gjort sinna ljus. Snygga! Inger var så snäll så när jag var där i förra veckan så fick jag några fina servetter av henne att göra på själv. Detta är faktiskt väldigt lätt att göra själv och väldigt roligt.



Audrey Hepburn från Breakfast at Tiffany´s. När jag hade gjort det här ljuset så kände jag bara att "det här ljuset ska bannemig min svägerska få". Men hon fyller ju inte förrens i april så jag åkte helt enkelt ut till dem och la den  i deras brevlåda...utan adressat och önskade henne en hjärtligt vardagsgrattis till henne. Man kan väl få fira lite spontant på vardagarna också tycker jag. Så nu är det avslöjat, det var jag! Hoppas hon blev glad för denm det är ju liksom bara att elda upp annars.



Dessa två ljus blev jag också väldigt nöjd med. På mina ljus har jag satt dit halvpärlor, blir lite mera effekt.



Stilfullt i svart med genomskilniga kristallpärlor. Dekorerade med svart ocksåoch en svart ros. Elegant den lilla svarta.

Nöjd med dagen i sin helhet. Hoppas jag gjort någon lite gladare, det gör ju en själv glad i så fall.

Det är kanelbullens dag förresten, håller på att baka, få se hur det går med det. om det blir bra så blir iallafall min gubbe väldigt glad. ;o)

Ha en riktigt finfin dag med er allesammans. Kramen på er.


Kommentarer
Lilla Pyssel Inger

WOW TITTA HÄR VEM SOM HAR VARIT I FARTEN SÅ SNYGGT DET BLEV OCH VAD KUL ATT SE ATT SERVETTERNA KOM TILL NYTTA:) TYCKER DU SKA VARA SUPER SUPER NÖJD MED DINA UNDERBARA SNYGGA LJUS:) Detta gjorde du riktigt bra:)



Blir lite orolig för dig när du glömmer bort dig själv vännen ha ha ha:)

Men jag fattade att det var virriga du som snurrade runt på min blogg det gjorde jag ha ha ha:)



Så glad jag blir att du gillade mina askar:)



Å du jag lovar dig jag kämpar på för fullt med FB och tror att det går lite bättre nu:)

Tänka sig att man kan få en gammal hund att sitta i alla fall ha ha ha:)



Inte klokt vad den bruden är fräck som köpte alla Pion papperna jag förstår dig mycket väl att du skulle vilja ta ett rejält snack med den bruden!!!

Mycket fräckt av henne håller helt med dig ha ha ha:)



SÅ SNÄLL DU ÄR SOM DELAR MED DIG AV DINA TEJP rullar och om det är okej så tar jag 6 stk rullar istället för 4 för det är faktiskt tejp kris här hemma!!! TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA GULLIGA UNDERBAR DU:)



Ha en underbar dag och önskar dig allt det bästa:) Var rädd om dig!



Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)



2011-10-05 @ 08:07:21
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Tusen TACK snälla gulliga Jenny vännen för dina mycket snälla och trevlig ord om min åttakantiga ask:) Det uppskattas så mycket vännen:)



Ses senare i dag ska bli så trevligt ser mycket fram i mot det:)



Ha en underbar måndag och vecka, var rädd om dig och ha det bäst:)



Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)



2011-10-10 @ 10:35:30
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0