Äntligen kom jag till Magnolia butiken i Borås och min gubbe är underbar!

Nedan ser ni butiken som jag länge velat besöka,, Magnolia butiken i Borås. Lätt att hitta dit, det är bara att ta sikte mot Knalleland.

Jag har läääänge velat åka dit men det har inte blivit av tidigare, inte så lätt alltid att få med gubben sin, magnolia och scrapbooking är inte hans största intressen om man säger så, men nu var det faktiskt hans förslag att vi kunde åka förbi där. Han är helt underbar min gubbe!



Svårt att missa butiken när entrén ser ut så här.

De hade release för några nya produkter när vi var där, något som vi inte visste om innan, sååå mycket folk. Rättelse, så mycket kvinnor det var där. Det stod en stackars besvärad man vid kassan tillsammans med en kvinna, och min gubbe ställde sig vid ingången, det var bara dem två som representerade den manliga sidan när jag var där. 

Såå många fina magnoliastämplar de hade där, hade jag varit miljonär hade jag köpt en av varje, nu drabbades jag istället beslutångest. Men till slut fyndade jag några fina Tilda stämplar.


 

Här är den fina lilla kassen full med underbara små fina fynd ifrån Magnolia butiken.



Och så här ser det ut när man hällt ut det. Egentligen är jag inte så förtjust i punchar för jag får för ont i armen av dem men Martha Stewart punchen kunde jag inte låta bli, den har jag velat ha länge. De två andra puncharna passade så perfekt till en punch jag redan hade hemma som jag älskar, dessa jag köpte nu är en storlek större och en mindre. 

Hittade ockås fantastiska doohickey dies, åh vad jag gillar dem massor redan. Sen hittade jag några fina hatt nålar som jag inte kunde motstå. De kommer ni få se mer av snart.

Det var lite tråkigt att jag hade så dåligt med pengar när jag var där. Inte så kul att gå runt och räkna u huvet och hålla reda på vad allt kostar, men då sa min underbara gubbe att köp det du vill ha så kan jag betala. Hrm, inte riktigt allt jag vill ha, det hade vi inte haft råd med.... men jag kunde shoppa loss lite mera. Sa jag att min gubbe var underbar?!

Efter Borås åkte vi vidare till ner till Ullared för att shoppa kläder. Det gillar jag massor, dock var det mindre kul att stå i kö i två timmar....men det var det värt.

Gubben min kunde inte låta bli att skratta åt mig när vi åkte hemmåt, var tvungen att titta i min underbara magnoliapåse flera gånger och beundra mina fynd.

Det var en underbar helg, visserligen hade jag fruktansvärd värk på söndagen men det var såå värt det.

Underbart höstväder ute idag, hoppas ni har det lika bra som jag.

PS: Har jag talat om att min gubbe är underbar? ;o)


Kommentarer
mamsen

först vill jag säja att din gubbe är allt en go gubbe på alla vis, se´n blir jag glad för din skull att du fick komma till denna butik, måste vara som att gå in i en godisaffär när man är barn <3

Så Ullared på detta.........kan det bli bättre??? Knappast....Kommer och tittar på dina fynd,bara min envisa förkylning släpper sitt grepp......Ha det gott , hälsa gubben och kram....

2011-10-11 @ 19:10:36
mamsen

hittade en rolig sida och tänkte på dej....kanske kan du få nå´n idé......Kram



www.annasideer.se

2011-10-12 @ 12:48:53
jenny

Tack mamma, vilken fin sida, tacK för tipset! :o)

2011-10-12 @ 18:34:31
URL: http://gummitett.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

ÅÅÅ VAD MYCKET UNDERBART PYSSEL GODIS DU HAR FÅTT MUMS MUMS:) Är jätteglad för din skuld vännen och du är verkligen värd det:)



Önskar dig en jättetrevlig, skön och mysig fredag och helg:) Ha det bäst :)



Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

2011-10-14 @ 09:09:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0