Mugg och glas

För två-tre år sedan målade jag ett glas och en mugg att ha med mig på jobbet så att ingen annan skulle ta den. Vill gärna ha MIN mugg och MITT glas och inte behöva diska efter andra och framför allt slippa komma till fikarummet och inse att man inte har nån mugg att dricka ur för att alla är upptagna.



Det är jag som är jenka....så att ingen ska missta sig på vems mugg och glas det är.



Baksidan på muggen, en miranda nalle som kikar fram. Gillar verkligen miranda nallarna även kallad me to you ifall nån vill söka bilder på nätet.



Närbild på nallen, tycker jag fick till den ganska bra ändå, det är inte så lätt när allt är så mörka färger



Jenka glaset.



Jenka muggen.

Det är alltså inte bara papper jag håller på med, älskar att prova på nya saker och se om man klarar av det. Kan rekomendera er att prova måla en mugg eller ett glas, det är inte alls svårt.

Ha det bra med er alla.


Kommentarer
mamsen

pyssel-gumman....jättefina! kram

2011-02-01 @ 05:52:57
Diana Och Tervtöserna

Tror det kan vara smidigt att ha sitt namn på en mugg,Ska låna ide´n och ta med en whiteboard penna och märka min mugg på jobbet :P

2011-02-03 @ 00:05:43
URL: http://www.terveriet.webs.com
Lilla pyssel Inger

Vilken häftig idé att göra en egen mugg och glass så himla fina:) Du överrasker hela tiden det är inte bara papper du håller på med du målar glas också hmmmm...

Du är jätteduktig vännen:)

Ser fram i mot att ses på måndag:) JIPPI:)

Ha det bäst kramar från Inger vännen:)

2011-02-03 @ 06:54:41
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0