Gummitett

Tänka sig, nu har jag också en egen blogg.

Som nummer fyra i en syskonskar på fyra stycken där alla mina tre äldre syskon har skaffat blogg så ville inte jag vara sämre. Kommer mest handla om mitt pyssel som jag älskar att hålla på med och scrapbooking framför allt. Älskar att sitta och pilla tålmodigt med små saker, det har jag alltid gjort och jag älskar att skapa och komma på nya saker så det kommer att bli en salig röra härinne på bloggen....det matchar bra röran jag har innanför pannbenet också. ;o)

Gummitett, vad är det kanske ni undrar. Har faktiskt egentligen ingen aning alls. Gummitett var ett ord som jag råkade haspla ur mig för omkring tjugofem år sedan. Kommer inte ihåg vad jag skulle säga men gummitett var ordet som slank ur mig. Brukar använda mig av ordet idag också när jag känner för det. En sak är iallafall säkert, det lär inte finnas nån annan som använder sig av det ordet mer än jag, mitt aldeles egna påfundna ord. :o) Så när jag skulle döpa bloggen till något så blev det som det blev. Gummitett på er allesamman och välkommen hit.



Kommentarer
mamsen

hej stumpan.......älskar bloggar,så hjärtligt välkommen i blogg-familyn....kram

2011-01-28 @ 22:12:33
Sussie

Hej lillasyster!

Kul med ännu en blogg att följa. Love it!

Jag länkar till din från min om det är ok - eller det gör jag i alla fall :o)

Lycka till med bloggandet, jag har hållt på i två år och tycker det är jätteskoj fortfarande. Roligast är ju att gå tillbaka och läsa gamla inlägg... Så jag vet ju vad jag kommer göra när jag hamnar på hemmet! :o) Läsa om mitt liv som mig själv ;o)

Kram kram gamm-syrran

2011-01-28 @ 22:36:11
Bokkulla

Men guuu va kul jenny! grattis!!

2011-01-28 @ 22:38:09
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Diana Och Tervtöserna

åååh hello lillasyster har du börjat blogga hehe! en annan har ju gjort det några veckor inne på nr 3 i ordningen:P Länkar in den från min hemsida om det är ok?

/Syster-yster i mitten :)

2011-01-28 @ 23:51:01
URL: http://www.terveriet.webs.com
Lilla pyssel Inger

Hej på dig bästa Jenny vännen och trevlig lördag på dig:)

VAD KUL VAD ROLIGT OCH VILKEN SUPRISE att du också har en blogg nu:) Tycker det är jättekul för nu kan jag hälsa på dig tillbaka när du hälsat på mig:) Jag lägger genast din länk hos mig så att jag har koll på dig:)

Ser fram i mot att träffas igen och ha en toppen helg du också vännen:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)



2011-01-29 @ 08:42:22
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0