En rosbox

När mamma fylde år för ett tag sen så gjorde jag denna box med rosor på. Mamma är helt enkelt galen i rosor och har hur mycket rosor som helst hemma. Hittade detta fina papper med rosor och valde då att inte klistra dit några rosbuketter på boxen då det kändes som om det skulle ta ut varandra. Min Syster Diana fick fylla den med lite godis och svärmor och jag la dit våran present, tågbiljett till stockholm tur och retur. Mamma blev väldigt glad för boxen och presenterna och trippen till Stockholm blev mycket trevlig med mycket shopping och avnjutande av god mat. 

 
Boxen framifrån. Syns inte på bilden men bakom den stora rosen så står texten "Den blomstertid nu kommer."



Boxen snett bakifrån.



Boxen öppnad. Man får inte glömma bort detaljerna även på insidan.


Ha det bra med er allesammans och tack för alla fina komentarer ni lämnar på min blogg, blir så glad för dem. :o)


Kommentarer
mamsen

jag blev naturligtvis superglad för boxen och presenten, en jättetrevlig tripp till Stockholm blidde det.....det måste vi göra om ( jag kan betala själv då...=)kram från mamsen

2011-02-05 @ 18:30:35
Linda

Mycket fin box, verkligen hennes stil. Du är så duktig och har ett sånt tålamod! Kram

2011-02-06 @ 20:50:22
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Lilla pyssel Inger

Hej på dig Jenny:)

Å din mamma måste ha blivet superglad för denna underbara ros boxen verkligen jättefin:) Härliga pappaer du har andvänt dig utav:)

Nu är det måndag och vi ses i kväll, eller hur:)

Ha en toppen dag och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)



2011-02-07 @ 06:52:31
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0