Änglar, visst finns dem.

Änglar kanske kan vara svåra att upptäcka, men jag har fullt av dem.



Svårt att se dem? Du får titta lite nogrannare.




Där är några av mina änglar!




En närbild. Storleksmässigt passar de perfekt att ha på nyckelknippan, de är inte ivägen på nåt sätt.




"Vänner är som änglar, man kan inte alltid se dem men de finns alltid där!"
Just denna variant ger jag bara till väldigt speciella vänner i min närhet, så får ni en sån någon gång så vet ni.

Förresten, såg ni att mina änglar hängde i en Syren, (min älsklingsblomma). Den är full av knoppar, snart är våren här! Helt underbart, längtar verkligen efter min syren nu.

Kram på er mina vänner!


Kommentarer
mamsen

ååååh vad fina små änglar......får se om man kanske får en så´n nå´n dag......Kram

2011-02-07 @ 17:16:23
Lilla pyssel Inger

Du är jo så himla söt och gullig vännen:) Dina änglar är ursöta vilken underbar ide att pynta sitt tre på detta sättet:)

Tack snälla för dina gulliga snälla ord hos mig och STORT TACK för i går:) Nu måste vi boka in en träff du och jag det var allt för länge sen!!!

Ha det bäst och var rädd om dig, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

2011-02-08 @ 06:45:22
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

ja det ska bli sjukt härligt med vår. hoppas bi får en fin helg! Kraaaaam

2011-02-11 @ 19:00:54
URL: http://bokkulla.blogg.se/
jenny

Jättesöta änglar kul att du har en blogg Kram

2011-02-12 @ 22:46:18
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0