Julmarknad

Förra helgen var det julmarknad på Ängbygård i Glindran (Björkvik) och där hade jag ett bord där jag fick lite saker sålda som jag gjort. Det var så himla trevlig stämning där. Två dagars mys och mycket med trevligt folk som var där.



Bordet innan julmarknaden började dag ett. Hade lite julkort som jag gjort och mina ljuskort med julmotiv. Hade också flera ljus som jag dekorerat och slagit in i celofan.



Efter stängning dag ett, glömde dock ta kort dag två men lite mer än hälften av det som står på bordet här försvann. Så väldigt nöjd! Kan dock erkänna att jag innan var nervös, tänk om ingen skulle köpa nåt? Pinsamt! Men nu fick jag massor med saker sålda och jag är super nöjd. Ljusen var väldigt uppskattade, känns så bra.

Nu ska jag återgå till julpyntade och paketinslagning här hemma, inte många dagar kvar nu.

Ha det bra allesammans och stressa inte nu, det blir jul i alla fall.


Kommentarer
mamsen

fina ljus........du vet vilket som är min favorit....kram

2011-12-18 @ 12:27:03
Linda

Äntligen är du tillbaka! Klart du skulle få saker sålda, jättefina grejjer ju.



Vad fint det blev i rummet, vad duktiga ni har varit. Skönt när sånt där äntligen blir klart.



Kraaaaam

2011-12-26 @ 08:12:37
julia linnea jeanin bergkvist (:

snygg blogg ! kram juliaaa :)

2012-01-04 @ 01:25:13
URL: http://julialinneajeaninbergkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0