Vitt hjärta

Jag har gått in i en vit period och tänkte visa ett av mina vita alster.

Har gjort en ny hjärtask, tycker de är rätt roliga att göra men väldigt pilliga. Nu har jag gjort en hjärtask igen, denna gång helvit.



Körsbärsblomman blev dock inte lika vit som övriga detaljer och det stör mig en liten smula men jag hade på crystal glitter lim på den och det blev helt oki då. Bladen har jag stansat ut själv liksom fjärillen från Martha Stewart. Det enda som har lite färg är stjälkarna  på småblommorna som jag satte dit.



Baksidan av hjärtat. Fäste ett sidenband runt hela asken och gjorde en rosette på baksidan där jag jag också satte dit lite blommor och blad.



Hjärtat sett ifrån sidan



Ovanifrån. Gjorde två kort till asken också. Ett stort som ligger på asken och ett litet staflikort som står vid sidan av.

Jag gjorde inte hjärtat av någon speciell anledning och inte till någon speciell person, den kom till därför att jag bara hade en idé inom mig som jag ville få ut. Ibland är de alstren roligast att göra, när man känner att allt bara flödar och man egentligen inte behöver tänka på nåt alls.

Hoppas alla får en bra dag denna soliga onsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0