Nåldyna


För ett tag sen var jag hos Min goa vän Inger och pysslade, fick med mig lite spetstyg så att jag kunde prova att göra en egen nåldyna, blev nämligen väldigt förtjust i de hon hade gjort. Gud så kul det var att göra!



Min först nåldyna som jag gjort, äntligen har jag nånstan som jag kan göra av mina underbara nålar på.



Baksidan. Tog spetstyget runt ett vitt tyg och inanför hade jag gjort en hård boll av ullrester som jag hade hemma. Den runda delen är en gammal biltema tejprulle som jag dekorerat med papper och olika spetsar.

Inte så pjåkigt för att vara min första.

Tack snälla http://lillapysselinger.se/ för att du delade med dig till mig av din spets och kunskap. (spetskunskap. ;o) )


Kommentarer
mamsen

en så´n vill jag ha.........kanonfin ju, kram från mamsen

2011-10-17 @ 17:10:14
Linda

Gud vilken fin. Vad proffsigt det nedersta kortet ser ut! Blev en katalogbild utan blixten. Behöver du muntras upp? Med tanke på pläden? Hur är det? Kraaaaaaaaam

2011-10-19 @ 06:52:10
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

WOW WOW WOW VAD SNYGGT DET BLEV VÄNNEN:) Din nåldyna blev jo helt UNDERBAR OCH JAG ÄLSKAR DEN MASSOR:)

Vad GLAD jag blir att du gillade att göra den tycker också att dessa Nåldynor är super kul att göra:)

P.S Vilka fina nålar du har i :)



Å du jag delar jättegärna med mig av mina spets och annat till dig:)

Nu tycker jag att du ska testa på att göra cupecakes ha ha ha:) Kom du så visar jag dig :)

Å du vet dom är helt kalori fattiga inga kalorier alls faktiskt ha ha ha:)



TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om mina ”Cupecakes” vad GLAD jag blir att du gillade dom:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)



Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :)



Kramar från Lilla Inger vännen♥:)



P.S Kom snart och pyssla igen behöver att träna mina magmuskler ha ha ha:)



2011-10-20 @ 12:05:28
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

TUSEN TUSEN TACK Jenny vännen tycker du också är grym:) Kul att du gillade min lilla hatt och hatt ask det var trevligt att testa på:)



I dag känns det skapligt tack snälla så snart är det nog gång på lilla kärringen igen ha ha ha:)



Ha det bäst du med :)



MAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSOOOOOOR MED KRAMAR TILL DIG MED FRÅN LILLA MIG ♥:)



2011-10-20 @ 12:32:57
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0