Enkel noblessask

Nu har jag gjort en Nobless ask igen. Denna är utan adressat men den kommer att ges till nån som fyller med tanke på stämpeln jag valde, "Att lära sig åldras är lätt, man har inte så mycket att välja på längre." Eftersom jag inte vet vem jag ska ge den till så gjorde jag den enkel och och ganska neutral och inte så mycket blommer på.



Satte dit brads som ser ut som skruvar vilket fick stå lite för det manliga och en blomma i hörnet för det kvnnliga, tycker jag att att den blev väldigt neutral precis som tanken var, Venus och Mars möter varandra. ;o)



Invändigt har jag inte gjort nåt speciellt alls, tanken här var att spara ett tomt utrymme för att göra den mer personlig när jag vet vem jag ska ge den till. Sätta en personlig hälsning på lockets insida eller en stämpelbild som passar bra. Vad det blir får framtiden utvisa.

Vill ge som förslag att göra nåt till nån som ni inte vet vem det är. Manlig eller kvinnlig? Ålder? Prova, det är svårt men utmanande och väldigt roligt.

Nu har min underbara sambo köpt en skrivare, såååå glad! Han är helt underbar min gubbe! Ska bara installeras men det får han göra annars blir det väl nåt fel när oteckniska jag är framme.

I lördags var Tomas och jag till Stockholm och tillbringade hela dagen på Vasamuseet något som jag kan rekomendera. Tog en hel del kort på skeppet och andra roliga föremål som jag tänkte göra lite LO på och visa här sen vid tillfälle. Men om ni ska åka dit så klä er varmt för det är väldigt väldigt kallt i museet, villket det måste vara för att Vasa inte ska förstöras.

Ha det bra alla underbara människor och tack för era besök och fina kommentarer som en del av er lämnar, jag blir så glad av dem. Nu ska det ut och och njutas av denna underbara vinter med en härlig promenad.


Kommentarer
Jenny Källman

Jättärligt med träff i morgon. ska visa dig något pilligt jag gjort.

Kram Jenny

2012-02-07 @ 23:56:32
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Din Nobless ask är super snygg jag gillar den jättemycket:) Stilren men helt underbara färger du är så duktig på att få det till:)



Ser fram i mot att pyssla snart igen, SAKNAR DIG:)



Ha en jättetrevlig fredag och helg :)



Kramar från Lilla vännen Inger ♥

2012-02-10 @ 06:25:37
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
svärmor

fino fino.......som vanligt superfint,ha en fortsatt fin Alla-hjärtans-dag...kram

2012-02-14 @ 19:07:07
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig underbara underbara Jenny vännen ♥



BLEV SÅ GLAD att du kom i måndags har SAKNAT DIG MASSOR och det var toppen att få sitta och pyssla och skratta tillsammans igen:)

Tokigt bara att tiden rusar i väg !!!!!Det gick så fort allt för fort !!!!!

TACK SJÄLV för en super trevlig och super mysig kväll :)



Vad kul att du tyckte om mina pås Album och jag ser fram i mot när vi ska göra tillsammans det blir så kul:)



Å jag lovar dig när du har gjort ett så kommer du vilja göra flera ha ha ha:) Jag blev helt fast ha ha ha:)



Mycket trevligt att få kommentar av dig och inte bara din bloggadress det har du helt rätt i:)



Ha det gott du också vännen och var rädd om dig du med !!!!



Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥



2012-02-15 @ 07:01:51
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
mamsen

det ska vara mamsen....inte svärmor där uppe, men hon tycker säkert också att det är jättefint....kram

2012-02-15 @ 17:19:19
Lilla Pyssel Inger

TUSEN TACK för dina mycket snälla ord och din värme det uppskattas mycket ♥



Mamman blev super glad så det känns så himla underbart:) Underbart att kunna ge en sådan människa lite uppmuntran och lite hopp och omtanke om inte annat för en liten stund!!!

Det känns mycket bra att kunna hjälpa till lite:)



Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)



MASSOR MED STORA KRAMAR TILLBAKA TILL DIG Jenny vännen och tycker du också har ett mycket STORT HJÄRTA ♥



KRAM KRAM från lilla Inger vännen ♥

2012-02-17 @ 10:49:15
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Vad trevligt att du gillade min Pion väska och tusen tack för dina rader så gulligt av dig :)

Å du har helt rätt att få oväntade fina presenter är aldrig fel eller hur:)

Å jag instämmer till hundra procent Pionpappret är helt underbat!!!!





Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)



Kramar från Lilla vännen Inger ♥



P.S Ser MYCKET fram i mot att ses sen :):):)



2012-02-20 @ 15:13:42
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0