Vitt på vitt (julkort nr 11)

Här ställer jag upp med ett bidrag till en tävling som finns på  http://altheasmix.blogspot.com/ Utmaningen går ut på att göra ett julkort i vitt.



Julkortet är enkelt gjort med ett vitt cardstock som är 10x20 cm som vikits på mitt och då blir 10x10 cm. Har stansat ut snöflingor i olika storlekar, den stora är en Marta Stewart punch och som jag sen har haft crystal glitterlim på för att få lite effekt.  Jag har punchat ut granskogen i vitt cardstock med en punch också den ifrån Martha Stwart.



På insidan har jag stämplat "Det strålar en stjärna..."



Den vita granskogen har jag satt ditt med 3d kuddar för att ge djup åt skogen och få det att hända nåt med kortet.

Detta julkort hade jag faktiskt klart innan jag såg veckans utmaning, jag tänkte att jag kanske skulle vänta lite med att lägga ut det till det iallafall blivit höst, första september får väl betraktas som höst.

Ha det bra alla och ut och njut av det fina höstvädret.


Kommentarer
mamsen

jättefint ju......vit som snö,kram från mamsen

2011-09-02 @ 15:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0