Sorglig lycka

Altheas mix stänger sin verksamhet och säljer ut allt i butiken till 50%

Jag har älskat att handla på altheas mix för hennes breda utbud bland scrapbooking saker och när man fått hem sakerna så är det som julafton när man öppnar det fast man vet vad man beställt. Jag har också haft förmånen att träffat kvinnan bakom Altheas mix, Mita, en varm, underbar och en fantastisk kvinna som jag önskar lycka till med allt i framtiden, jag hoppas verkligen att jag får chansen att springa på henne nångång då och då iallfall.

BLOGGCANDY!


det är 50% på ALLT i butiken hos http://altheasmix.se/ 



Visst är det det sorgligt att butiken stänger MEN 50%!!!!! fatta vilken lycka och vilka fynd man kan göra. Skynda fynda! Förra veckan fick jag hem det här, (+ papper som jag glömde fota) massor med underbara band och fina stämplar och diverse dekorationer m.m. Allt det underbara syns inte riktigt men det resulterade i att jag måste åka till IKEA och införskaffa lite mer förvaring, och IKEA är ju inte fel det heller.

I övrigt sitter min förkylning kvar som ett järngrepp om mig, men nu verkar iallfall hjärnan börja funka lite igen.

Ha det bra med er i det fina höstvädret.


Kommentarer
Diana

Ja visst är det trist när favvobutiken stänger även här på nätet! Men fynda lugnt! ;) Så du SA DU att din hjärna hade börjat FUNKA!?? Då får jag lov att gratulera, känns det bra? ;) Kram elaka stora syster yster! <3

2011-09-11 @ 16:22:27
URL: http://www.terveriet.webs.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0