en ny noblessask

Jag har gjort en ny noblessask. Hittade ett mönstrat papper som jag tyckte skulle passa så bra till personen som ska få asken, men jag visste inte vad jag skulle göra med pappret, så det blev en noblessask. Gillar verkligen pappret (som jag tyvärr bara hade ett av) men jag minns inte vad det är för papper eller vart jag köpt det.

Till alla som vill börja scrappa lär er en sak från början som inte jag fattade, köp ALLTID minst TVÅ ark av alla ni köper!



Gjorde så gott jag kunde för att så mycket som möjligt av de söta bilderna skulle komma med. Har ingen bra låsanordningen men ett sött band fick duga bra istället.



Insidan. Denna gången var det bökigt att få i chokladen, fattar inte varför det ska bråkas för ibland när man håller på. Men jag fick i den till slut.



Köpte nya spelbinder för ett tag sedan och de passade så fint i hörnen. Även på sidorna försökte jag få med så mycket som möjligt av bilderna. Det är inte mycket kvar av mitt mönstrade papper nu efter denna ask men jag är glad att jag fick till det bra och att det räckte.

Så kan jag meddela att det är stora saker på g i min lilla pysselvärld. Wiii!! Kommer att återkomma med bilder snart.

Nu ska jag ut en sväng i det UNDERBARA höstvädret som kommit tillbaka idag. Härlig blå himmel och strålande sol här.

Kram och ha det bra med er.


Kommentarer
Linda

Hej Jenny!



Mkt fin som allt du gör. Gillarn.



Men du, vad är det för någe hemskt som drabbat dig??? Usch, tur att det gick "bra". Fyyy vad jobbit. Kram kram kram

2011-10-20 @ 20:51:47
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Jenny Källman

Jättefin ask ser fram emot måndag kram

2011-10-20 @ 23:22:02
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

WOW vännen här händer det saker här OMG:)



VILKEN Nobless ask helt underbar ljuvlig och jag bara älskar dina hörn:) Hmmmm måste nog ta reda på vad du har använt där ha ha ha:)

Du är så himla duktig och du ska vara SUPER NÖJD med asken:)



Ha det bäst och ta hand om dig!!!



Trevlig fredag och helg på dig :)



Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

2011-10-21 @ 07:22:02
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Cissi

Mycket fint! =)

2011-10-21 @ 22:20:01
mamsen

så himla smart att dressa om fula askar till konstverk som du gör.......fantasin har du ju, och det finns ju hur mycket som helst att styla om.....och snart är det jul,kan se alla tomteklädda askar och det går jag igång på.......rosor och tomtar vet du Jenny....Ha det gott i höstmörkret,kram

2011-10-23 @ 09:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0