Alla hjärtans dag!

Igår var det ju alla hjärtans dag och efter att Tomas åkt till jobbet så satte jag mig och gjorde ett Alla hjärtans dag kort till honom. Brukar inte fira alla hjärtans dag så mycket men ett kort ville jag göra till honom. När han kom hem på morgonen så stod kortet till honom på nattduksbordet på hans sida av sängen. Jag var redan på jobbet då men fick ett sms ifrån honom....han var väldigt glad för det.

 


Ett staflikort jag gjort med hjälp av spelbinders.




Kortet ifrån sidan. Två små pärlhjärtan sitter på det innersta hjärtat.



Kortet från andra sidan. Har haft på glittersticks på blommorna men det syns tyvärr inte riktigt på bilden.


Ha det bra alla mina vänner och var rädda om er och tack för alla fina komentarer jag får, blir så glad av dem ska ni veta.

All we need is love!


Kommentarer
mamsen

åååååhh vad fint......<3<3<3

2011-02-15 @ 18:37:17
Linda

Du gör så himla fint Jenny! Kram påre

2011-02-15 @ 19:40:05
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Sussie

Åååååh vad fint! Vem skulle inte bli glad om man fick ett sånt??

Kramis

2011-02-15 @ 21:59:27
Lilla pyssel Inger

WOW WOW WOW vilket underbart och vackert kort du har gjort till honom:) JAG FORSTÅR MYCKET VÄL ATT HAN BLEV JÄTTEGLAD:) Du är så himla duktig min vän:)



Har lagt ut en mall i dag på hur man gör egna flätade korger:) Kanske något för dig att testa på jag tyckte det var jättekul och perfekt till att ha påsk godis i:) Jag kan visa dig på måndag om du vill:)



Nu är tävlingen i gång och jättekul om du vill vara med:) Lycka till:)



Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från din lilla vän Inger:)



2011-02-16 @ 06:55:18
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Diana

ååååh så tjusigt!!

2011-02-17 @ 23:28:38
URL: http://www.terveriet.webs.com
Lilla pyssel Inger

Hej och god morgon på dig min vän:)

Så roligt att du gillade korgarna som jag gjort, dom är jätteroliga att göra:)

Självklart så visar jag dig hur man gör, kan visa dig på måndag om du kommer och pysslar och vill att jag visar dig:)

Är jätteglad att du är taggad för att vara med i min påsk tävling så roligt:) Nu längtar jag efter att se vad du hittar på för fint:) Lycka till:)

Ha det bäst och var rädd om dig du med vännen och hoppas att du får en jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från lilla vännen Inger:)







2011-02-18 @ 07:13:11
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0