ännu är det sommar ett tag till

Semestrarna börjar ta slut och folk tycker att det börjar bli höst ute.....va?! Det är fortfarande sommar i allra högsta grad, i alla fall hos mig. Tänkte dela med mig lite av trädgårdsbilder igen för att visa vilken underbar sommar det fortfarande är här i landet.



Min lilla rabarb som jag köpte på rabarberfestivalen hör i stan kämpar i sin tillfälliga plasering i trädgården. Den rabatt vi skulle plantera den i är inte färdigställd ännu eftersom vi visst nästan råkade gräva oss en källare under garaget, vilket inte var tanken att det skulle bli. Tänka om på hur vi ska göra rabetten nu.

 

Min pelargon jag köpte på rea förra året blommar så underbart fint i år och är så tät och fin, den klarade vinterns övervintring utan problem, dock dog den andra pelargonen för mig men lite svinn får man kanske räkna med, jag njuter desto mer av denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0