Bidrag till tävlingen med temat " Maja Design" Fika! hos Lilla Pyssel Inger

Här kommer mitt bidrag till tävlingen hos Lilla Pyssel Inger ( Lilla Pyssel Inger ) och Altheas mix. ( Altheas Mix )
 
Har gjort ett paket kaffe att ge bort, en lite lyxigare variant!



Har använt ett brunt cardstock som grund och två olika maja design papper i serien "fika". Pappret som syns i fönstret är "kaffe tack" och det lila pappret som syns runt fönstret är "hemma hos mig"

Använt mig av en spellbiders för att få ut fönstret mitt i boxen och använt mig av en oh-plast emellan de båda maja design papprena.

Självklart så är det ett paket kaffe som jag ska ge som tack för hjälpen med att ta in min och Tomas post när vi var i fjällen. Tack snälla pappa för hjälpen!

Tävlingen pågår den 17 april till 23:59.




Rosorna är köpta på  www.wildorchidcrafts.com och banden och papprena är köpta på http://altheasmix.se/



Ursäkta den dåliga skärpan men det gick bara inte att ta en vettig bild ifrån denna sida.



Min första scrapping tävling, spännande värre faktiskt!

Ha det bra ellesammans, kram på er!



Kommentarer
Lilla Pyssel Inger

Hej och god morgon på dig Jenny vännen:)

Vilken kaffe påse du har gjort till tävlingen och en riktig trevlig och fin present också:)

Jag lägger ditt tävlingsbidrag till listan ska faktiskt dra vinsterna här på morgonen nu så håller tummarna för dig:) Mycket snyggt jag gillade detta:)



Vad glad jag blir att du gillade korgen jag har gjort till Smärtkliniken ska faktiskt dit och lämna den i dag:) Hoppas att dom tycker om:)

Tyckte att dom skulle ha något för allt dom har stått ut med när det gäller mig ha ha ha:)



Har varit riktig snorig och förkyld hela förra veckan nu är det bättre, men fasen vad det tar på när man råkar ut för sådan skit!!!

Hoppas att du har haft det bra och mår bra?



Jag har absolut tänkt att komma i kväll så vi ses vännen om du också ska pyssla i kväll:)



Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från lilla vännen

Inger:)

Hoppas vi ses imorgon, kram på dig vännen!

2011-04-18 @ 06:36:37
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Mita

Jättefin! Vem skule inte bli gald för ett sånt paket? Stor kram Mita - Altheasmix

2011-04-18 @ 07:17:39
URL: http://altheasmix.blogspot.com
mamsen

så himla fint kaffepaket........kram på dej lilla pysselgumma

2011-04-18 @ 09:24:34
Sussie

Oj, vad fint. Vad duktig du är - och vilken fantasi. Grattis till vinsten! Vad vann du då???

Kram Söstra di

2011-04-18 @ 15:59:54
Linda

GRATTIS till vinsten!!! Så fint som du gjorde så förstod jag att du skulle vinna! Kraaaaaam

2011-04-18 @ 18:41:51
snojbi

GRATTIS till vinsten

2011-04-18 @ 23:12:52
URL: http://snojbi.blogspot.com
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Jenny vännen:)

Trevligt att du gillade min runda fjäder korg den blev bra till slut tycker jag också:)

Satte dit lilla fågeln som blev det lilla extra:)



Hoppas att du får en jättetrevlig dag och PÅSK ha det bäst och var rädd om dig:)



Massor med kramar från din lilla vän Inger:)



2011-04-21 @ 08:50:28
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

TUSEN TACK för besöket Jenny vännen:)

Blir lika tacksam och GLAD för det varje gång:)

Jag har trimmat min kvast också så har vi tur så ses vi på blåkulla ha ha ha:)

GLAD PÅSK och ha det bäst:)

Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)



2011-04-22 @ 06:17:00
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Vad bra att veta att du inte ledsnar på mina korgar det gör mig glad:)

Det var en jättetrevlig inbjudan till dottern och svärsonen och vilken god mat vi fick mums mums:)

Har talat om att jag snart vill ha en ny inbjudan igen ha ha ha:)

Hittills har påsken varit underbar, i går hade vi goda vänner på besök och då blev det grillmat så himla gott det också var:)

Hoppas att du har en jättemysig och trevlig påsk:)

Ha det bäst och en massa kramar till dig från din lilla vän Inger:)



2011-04-24 @ 10:32:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

TUSEN TUSEN TACK vännen för dina snälla ord om min bröllops ask:) Du vet hur du ska göra mig glad:)

Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig:)

Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-04-28 @ 07:39:07
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Jenny

Kul att du hittade mitt inlägg om min lila sommarkorg.Vilket fint kaffepaket och grattis till vinten. Kram

2011-05-03 @ 20:51:30
URL: http://jennyscrapokort.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Jenny vännen:)

Ja du Inger utan blommor det trodde inte jag heller gick ha ha ha:)

Fast i bland så blir man trött på sig själv och det man gör och måste försöka göra något som jag inte brukar göra:)

Å det gick till slut fast det kliade mycket i fingrarna ville jättegärna sätta dit en blomma och två ha ha ha:)



Tack snälla för dina ord hos mig jättegulligt av dig och jag uppskattar det jättemycket:)



Tack snälla det är okej med mig ska inte klaga är lite trött bara men det är jo alla då och då!

Hoppas allt är bra med dig och att du mår bra!



Hoppas också att vi ses på OK Hällen på måndag:)



Ha det bäst och var rädd om dig, massor med kramar från lilla Inger vännen:)



2011-05-04 @ 05:39:20
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Linda

HÖRRUDURU! Va fasen pysslaru me?



Haha, fyndigt va. Bara tänkte säga att du får ju inte glömma att visa upp allt fint du gör här på bloggen. It´s been two WEEKS määän. Hoppas du har en fin kväll. Hälsa Tomaskij. Kram

2011-05-07 @ 19:05:09
URL: http://bokkulla.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Jenny vännen:)

Jag hade en riktig underbar helg vi myste, åt bra och drack gott så kunde inte haft det bättre.

Fast jag har varit helt slut efteråt så veckan har varit trög !!!

Har lite till att komma i kapp med så hoppas jag att orken är tillbaka igen. Så tokigt när man gör sådana saker att det ska kosta så mycket efteråt det gillar jag inte hmmmm......



Hoppas allt är bra med dig och ledsen att jag missade dig i måndags om du var på OK Hällen vi får satsa på nästa gång istället:)



Ha det bäst och var rädd om dig:)



Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)



2011-05-12 @ 09:13:57
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Jenny vännen:)

Det var ett tag sen vi hördes och ville titta in och önska dig en jättetrevlig och skön helg:)

Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra:)

Saknar dig, massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-05-21 @ 08:29:19
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilla Pyssel Inger

Hej på dig vännen:)

TACK SNÄLLA FÖR ATT DU HÄLSAT PÅ SÅ TREVLIGT:)

Å du är jo så gullig TACK SNÄLLA för dina ord du kan verkligen få en till att bli GLAD och må BRA:)

Hur visste du att jag fyller år hmmmmm.... fast du har inte missat något blir hela 45 år i morgon onsdag 25 Maj. Tänka sig att lilla bruden blir hela 45 År fast jag känner mig mera som 25 år ha ha ha:)



Å nu blir jag nyfiken på vad du ska uppdatera din blogg med jag lovar att titta in snart igen:) Fast du får jättegärna ge mig en liten vink när du har uppdaterat bloggen så jag inte missar något !!!!



I går missade jag tyvärr dig och pyssel på OK Hällen igen puh inte kul alls!!! I fredags då dog Henriks arbetskamrat 18 -årige son. Det var helt fruktansvärt killen skulle ta studenten och var tvillingbror!!!

Sen i går kom Andreas hem och var jätteledsen då hade hans klassföreståndare som bara är 51 år gamman frisk och vältränad fått ett hjärtinfarkt i helgen och också dött. Så det var liksom fullt upp här hemma och Andreas behövde prata av sig. Han gillade sin lärare väldigt mycket och hade mycket svårt för det som hade hänt!!!

Vad livet kan vara orättvist och mycket jobbigt och svårt i bland!!!!



Ha det bäst och ta väl hand om dig och ha en toppen dag:)



MASSOR MED KRAMAR från din lilla vän Inger:)



2011-05-24 @ 03:55:37
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0